AR / VR /
واقعیت افزوده و Nestle
واقعیت افزوده و Nestle
نستله یک شرکت فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی است که دفتر مرکزی آن در سوییس قرار دارد و از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی در سراسر دنیا می باشد .
نستله مجموعه گسترده ای از محصولات غذایی و نوشیدنی، از جمله شیر خشک، قهوه، غذای حیوانات خانگی، شیرینی، بستنی، آب، غلات و ماست را تولید می کند. از برندها و نامهای تجاری این شرکت میتوان به: نسکوئیک، نسکافه، کیت کت، اسمارتیز و مگی اشاره نمود.
نستله در بیش از 180 کشور جهان فعالیت می کند، به این معنی که تقریباً در هر گوشه جهان حضور دارد. این به نستله فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با مصرف کنندگان از فرهنگ های مختلف می دهد
این شرکت اهداف بلند پروازانه ای را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود و ارتقای مسئولیت اجتماعی نیز تعیین کرده است.
استراتژی تبلیغاتی نستله بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی شرکت است. تبلیغات این شرکت از طریق تلویزیون ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات آنلاین و اسپانسرینگ به افزایش آگاهی از محصولات آن، ترویج وفاداری به برند و افزایش فروش کمک می کند.
نستله همچنین با استفاده از واقعیت افزوده ( AR ) به بهبود روند فروش و تعامل با مشتریان نسل جدید خود کمک کرده است که با آن مشتریان محصولی را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن می کنند تا اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل دهنده محصول، فرآیند تولید و شیوههای پایداری ببینند.
در سال 2017، نستله یک تجربه واقعیت افزوده ( AR ) برای برند KitKat خود ایجاد کند. این تجربه به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا کد روی کیت کت را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کنند تا درخت کیت کت مجازی را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنند و بتوانند هم سرگرم شوند و هم اینکه جایزه ببرند.
در سال 2022، Nestle یک تجربه واقعیت افزوده( AR ) به نام "SMARTIES Dinosaur " ایجاد کرد. این تجربه به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا یک بسته ( SMARTIES ) را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کنند تا دایناسور مجازی را روی صفحه نمایش خود ببینند و با غذا دادن به دایناسور مجازی و بازی کردن با دایناسور با آن تعامل داشته باشند .
نستله همچنین با استفاده از واقعیت افزوده ( AR ) به بهبود روند فروش و تعامل با مشتریان نسل جدید خود کمک کرده است که با آن مشتریان محصولی را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن می کنند تا اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل دهنده محصول، فرآیند تولید و شیوههای پایداری ببینند.