مک دونالد از واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند
نتایج جستجو
نتایج جستجو
مک دونالد از واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند