/ 

واقعیت افزوده و McDonald

واقعیت افزوده و McDonald

 

مک دونالد ( McDonald ) یک فست فود زنجیره ای آمریکایی است که همبرگر، چیزبرگر و سیب زمینی سرخ کرده سرو می کند.  با 38000 شعبه در بیش از 100 کشور جهان و با حدود 69 میلیون مشتری در روز ،  بیشترین درآمد را در بین رستوران های زنجیره ای دنیا داراست. این شرکت در سال 1940 توسط ریچارد و موریس مک دونالد به عنوان یک رستوران باربیکیو تاسیس شد. در سال 1948، صاحبان رستوران به سمت فست فود با منوای محدود رفتند. ری کروک) ( Ray Krok،به عنوان یک تاجر در سال 1955 به این شرکت پیوست و در نهایت آن را از برادران مک دونالد خرید. و ری کروک مک دونالد را به سرعت به یک برند جهانی تبدیل کرد.

تبلیغات مک دونالد برای گسترش مشتری و ایجاد تصویر مثبتی از غذا و فضای مک دونالد  طراحی شده است که اغلب این تبلیغات شاد و مفرح هستند از جمله تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات محیطی مک دونالد در طول سال ها تبلیغات بسیار موفق بوده است و کمک کرده است تا این شرکت به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شود.

مک دونالد از واقعیت افزوده(AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند  

در سال 2020، مک دونالد با ایجاد یک بازی واقعیت افزوده ( AR )  به نام "Pikmin Bloom" این امکان را به بازیکنان می داد تا با قدم زدن در محله خود، موجودات  Pikmin را جمع آوری کنند و لوکیشن های مک‌دونالد به‌ عنوان نقطه پایان بازی تعیین شدند، جایی که بازیکنان می‌توانستند Pikmin جمع‌آوری شده را  به داخل فست فود می برند وجوایزی کسب می کردند.

 در یک همکاری ، مک دونالد و فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog 2  یک بازی واقعیت افزوده جدید (AR) برای اسباب‌بازی‌های McDonald's Happy Meal ایجاد کردند. این بازی به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا به عنوان Sonic در یک پیچ و خم های تعبیه شده بازی کنند و در حین بازی سکه‌ها، زمرد و آهن‌ربا جمع‌آوری کنند. . برای بازی کردن بچه‌ها به سادگی کد QR روی اسباب‌بازی Happy Meal را اسکن می‌کنند.

بازی Sonic the Hedgehog 2 Happy Meal AR یک روش سرگرم کننده و جذاب برای بچه ها برای تعامل با فیلم و اسباب بازی های Happy Meal است. همچنین یک مثال عالی از اینکه چگونه برندها می توانند از AR برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای مشتریان خود استفاده کنند.

 

محتوای تولید شده توسط Bard

مک دونالد از واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند

ارسال نظر
تمامی فیلد های ستاره دار باید پر شود*