/ 

واقعیت افزوده و Coca Cola

واقعیت افزوده و Coca Cola

 

کوکاکولا( Coca Cola ) یک نوشابه گازدار است که در سال 1892 توسط جان استیت پمبرتون خلق شد . این یکی از محبوب ترین نوشابه های جهان است و در بیش از 200 کشور به فروش می رسد. کوکاکولا به عنوان یک نوشیدنی پرطراوت برای یک روز گرم تابستانی محبوب است . کوکاکولا به عنوان یکی از موفق ترین مارک های جهان ، تبلیغات را بزرگترین دلیل موفقیت خود دانسته . این شرکت سابقه طولانی در ایجاد کمپین های تبلیغاتی به یاد ماندنی و موثر دارد که به افزایش شناخت مردم نسبت به برند ، ایجاد تصویری مثبت و سرگرم کننده کمک میکند .

 

کوکاکولا در سال های اخیر از واقعیت افزوده ( AR ) برای افزایش درک از برند، فروش بیشتر و وفاداری مشتری ، به شکل های مختلفی استفاده کرده است.

 

 این برند در سال 2017 با شرکت Walmart برای ایجاد یک تجربه واقعیت افزوده (AR ) شریک شد تا مشتریان بتوانند لباسی مجازی با طعم های مختلف آن را امتحان کنند تا هم سرگرم کننده باشد هم با طعم های جدید آشنا شوند .

 

 کمپین های مشترک کوکاکولا و اسپاتیفای ((Spotify که از سال 2012 شروع شد، رابطه ای سودمند دوجانبه بود. کوکاکولا از گستردگی اسپاتیفای و توانایی آن در ارتباط با دوستداران موسیقی در سراسر جهان سود می برد و در مقابل اسپاتیفای از نام کوکاکولا و توانایی آن در دستیابی به افزایش مخاطبان استفاده می کرد.

 

در سال 2019، کوکاکولا و اسپاتیفای یک تجربه واقعیت افزوده ( AR ) راه اندازی کردند که به کاربران این امکان را می‌دهد که قوطی یا بطری کوکاکولا را با گوشی هوشمند خود اسکن کنند و قفل لیست جدیدترین آهنگ‌های دنیا را در اسپاتیفای باز کنند. این تجربه موفقیت بزرگی بود و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده کردند.

 

همکاری کوکاکولا و اسپاتیفای نمونه ای نوآورانه از نحوه استفاده ازواقعیت افزوده ) ( AR برای ایجاد یک تجربه بازاریابی به یاد ماندنی و جذاب بود. این تجربه هم از نظر بصری جذاب و هم تعاملی بود و به کاربران این امکان را می داد تا با برند کوکاکولا به روشی جدید و معنادار ارتباط برقرار کنند.

 

 

محتوای تولید شده توسط Bard

کمپین های مشترک کوکاکولا و اسپاتیفای ((Spotify که از سال 2012 شروع شد، رابطه ای سودمند دوجانبه بود. کوکاکولا از گستردگی اسپاتیفای و توانایی آن در ارتباط با دوستداران موسیقی در سراسر جهان سود می برد و در مقابل اسپاتیفای از نام کوکاکولا و توانایی آن در دستیابی به افزایش مخاطبان استفاده می کرد.

ارسال نظر
تمامی فیلد های ستاره دار باید پر شود*