/ 

واقعیت افزوده و Pringles

واقعیت افزوده و Pringles

 ) Pringlesپرینگلز( نام تجاری یک نوع چیپس سیب زمینی است که  در سال 1968 اختراع شد و با نام "Pringle's Newfangled Potato Chips" به بازار عرضه شد. این برند در سال  2012 به  Kellogg's  ( کمپانی غذایی آمریکایی ) فروخته شد. پرینگلز از پوره سیب زمینی که به شکل چیپس در می آیند تهیه می شود. پرینگلز به دلیل شکل و طعم منحصر به فرد خود شناخته شده اند و یکی از محبوب ترین میان وعده ها در جهان هستند.

 

Pringles برندی است که به خلاقیت و نوآوری معروف است  که به طور مداوم کمپین های به روز طراحی کرده است که به حفظ جایگاه برند در بازار جهانی کمک شایانی می کند.

 

 این برند چندین تجربه واقعیت افزوده (AR) را در سال های اخیر داشته که به معرفی محصولات جدید، تعامل با مشتریان و آشنایی بیشتر با برند منجر شده است .

 

در سال 2019، Pringlesیک  برنامه واقعیت افزوده (AR) به نام "Pringles AR You Ready" را به بازار معرفی کرد . کاربران میتوانند قوطی Pringles را با گوشی هوشمند خود اسکن کنند و مدل سه بعدی Pringles را ببینند . این اپلیکیشن بیش از یک میلیون بار دانلود شده و تجربه موفقیت آمیزی بوده است که منتقدان به دلیل سرگرم کننده بودن و جذابیت برای تبلیغ یک برند خوراکی ، آن را مورد تحسین قرار داده اند .

 

در سال 2020، Pringlesیک تجربه AR دیگر به نام "Pringles AR Soccer" راه اندازی کرد. کاربران می توانند قوطی Pringlesرا با گوشی هوشمند خود اسکن کنند ودر صورت خوش شانس بودن  برنده توپ طلایی می شوند و در نهایت از آفرهای هیجان انگیز این برند بهره مند شوند.

 

"Pringles AR Soccer" بیش از پانصد هزار بار دانلود شد که به دلیل جذابیت برای تبلیغ جام جهانی فوتبال مورد تحسین قرار گرفت.

 

AR ابزار قدرتمندی است که می‌تواند برای جذب مشتریان، آشنایی با محصولات و خدمات وهمینطور افزایش فروش از آن استفاده کرد .Pringles در استفاده از AR برای بازاریابی یکی از برندهای پیشرو می باشد و تا کنون به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است .

 

 

محتوای تولید شده توسط Bard

 

در سال 2019، Pringles یک برنامه واقعیت افزوده (AR) به نام "Pringles AR You Ready" را به بازار معرفی کرد . کاربران میتوانند قوطی Pringles را با گوشی هوشمند خود اسکن کنند و مدل سه بعدی Pringles را ببینند . این اپلیکیشن بیش از یک میلیون بار دانلود شده و تجربه موفقیت آمیزی بوده است که منتقدان به دلیل سرگرم کننده بودن و جذابیت برای تبلیغ یک برند خوراکی ، آن را مورد تحسین قرار داده اند .

ارسال نظر
تمامی فیلد های ستاره دار باید پر شود*