AR / VR /
Estee Lauder و واقعیت افزوده
Estee Lauder و واقعیت افزوده
وبسمتراEstee Lauder ( استی لادر) یک برند پیشرو جهانی در زمینه محصولات آرایشی است، با مجموعه متنوعی از لاین ها و مصولات که در 150 کشور به فروش می رسد. این شرکت در سال 1946 توسط Estée Lauder و Joseph Lauder تاسیس شد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های زیبایی در جهان است Estee Lauder .به خاطر محصولات نوآورانه، تعهدش به کیفیت و تمرکزش بر خدمات مشتری شناخته شده است.
Estee Lauder به خاطر کمپین های نوآورانه خود شناخته شده است. استفاده این برند از واقعیت افزوده (AR) گواهی بر تعهد آن به نوآوری و تمایل آن به جذب مشتریان به روش های جدید و هیجان انگیز است.
Estee Lauder از واقعیت افزوده (AR) به روشهای مختلفی برای جذب مشتریان و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده است. به عنوان مثال، این شرکت تجربه ای از واقعیت افزوده (AR) را ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد آرایش را به صورت مجازی امتحان کنند، در مورد محصولات جدید و با سفیران برند تعامل داشته باشند.
در سال 2017، Estee Lauder یک تجربه واقعیت افزوده (AR) به نام "Virtual Try On" در وبسایت اصلی خود راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد محصولات آرایشی مختلف را به صورت مجازی امتحان کنند. این برنامه از دوربین گوشی برای اسکن صورت کاربر استفاده می کند و سپس محصولات آرایشی را همان لحظه بر روی صورت کاربر می پوشاند. بیش از میلیونها نفر از آن استفاده کرده اند.
در سال 2018، Estee Lauder یک تجربه واقعیت افزوده (AR) را در فروشگاه اصلی خود در شهر نیویورک به نمایش گذاشت. با این تجربه مشتریان می توانند با محصولات جدید آشنا شوند ، با سفیران برند تجربه مشترک داشته باشند.
Estee Lauder از واقعیت افزوده (AR) نیز در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرده است. به عنوان مثال، در سال 2018، این شرکت کمپینی را برای Double Wear ، محصول جدید خود راه اندازی کرد که یک تجربه واقعیت افزوده را ارائه می کرد که به کاربران امکان می داد ببینند که فاندیشن روی پوست آنها در واقعیت چگونه به نظر می رسد. این کمپین موفقیت آمیز بود و منجر به افزایش قابل توجهی در فروش محصولات شد.
Estee Lauder تعدادی مجلات واقعیت افزوده (AR) ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد با محصولات به شیوه ای همه جانبه تر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، مجله "Modern Muse" این شرکت دارای یک واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران اجازه می دهد تا ببینند آرایش صورتشان در واقعیت به چه صورت است . این مجله همچنین از طریق واقعیت افزوده (AR) به کاربران امکان می دهد درباره تاریخچه شرکت و تعهد آن به امور بشردوستانه مطلع شوند.
مجلات واقعیت افزوده (AR) شرکت Estee Lauder راهی عالی برای جذب مشتریان و تبلیغ محصولات و ارزش های شرکت است. مجلات تعاملی، آموزنده و از نظر بصری جذاب هستند. آنها همچنین راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جوان تری هستند که به احتمال زیاد به فناوری واقعیت افزوده (AR) علاقه مند هستند.
Estee Lauder تعدادی مجلات واقعیت افزوده (AR) ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد با محصولات به شیوه ای همه جانبه تر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، مجله "Modern Muse" این شرکت دارای یک واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران اجازه می دهد تا ببینند آرایش صورتشان در واقعیت به چه صورت است . این مجله همچنین از طریق واقعیت افزوده (AR) به کاربران امکان می دهد درباره تاریخچه شرکت و تعهد آن به امور بشردوستانه مطلع شوند