/ 

واقعیت افزوده و Midea

واقعیت افزوده و Midea

مایدیا ( Midea ) یک شرکت چینی لوازم خانگی است که دفتر مرکزی آن در شهر فوشان چین می باشد که از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان است که طیف وسیعی از محصولات از جمله اسپیلت ، یخچال ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز و ... دارد.

 

محصولات مایدیا ( Midea )  قالبا از کیفیت خوبی برخوردار هستند. آنها خوش ساخت و بادوام می باشند و برای همه طیف قدرت خرید مناسب است . لوازم خانگی مایدیا ( Midea ) همچنین به دلیل کم مصرف بودن انرژی شناخته می شوند که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

 

مایدیا ( Midea ) در تبلیغات خود اغلب به تعهد شرکت نسبت به نوآوری و بادوام بودن متمرکز است. این راهی برای این شرکت است تا خود را از سایر شرکت هایی که محصولات مشابه می فروشند متمایز کند که این روش به مشتریان بالقوه نشان می دهد که این شرکت همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود محصولات خود است .

 

تبلیغات مایدیا ( Midea ) در مقایسه با بسیاری از شرکت های دیگر که تبلیغات آنها جدی تر یا حتی خسته کننده تر است ، از طنز در استفاده می کند تا تبلیغات به یاد ماندنی تر و جذاب تری داشته باشد.

 

مایدیا ( Midea ) از واقعیت افزوده ( AR ) درفروش محصولات خود استفاده می‌کند تا تجربه ای فراگیرتر و تعاملی‌تر را به مشتریان ارائه دهد. این شرکت تعدادی از تجربیات واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به مشتریان امکان می دهد ببینند لوازم خانگی  مایدیا   Midea ) ) در خانه های خود چگونه به نظر می رسند، کار با دستگاه ها را بیاموزند و حتی به صورت مجازی با آنها کار کنند.

 

یکی از نمونه‌های تجارب مایدیا ( Midea ) ، تجربه "Ride the Wave" است. این تجربه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با اسکن یک کد QR ، ببینند ماشین لباسشویی ( Wave-Impeller ) این شرکت چگونه کار می‌کند. با چنین تجربه ای اطلاعاتی درباره نحوه کارکرد آن و ویژگی های آن آشنا می شوند .

 

استفاده مایدیا ( Midea ) از واقعیت افزوده ( AR ) در فروش هنوز در مراحل اولیه است و به دلیل استقبال مردم از این نوع تبلیغات و اطلاع رسانی و با نتایج امیدوار کننده ای که این شرکت مشاهده نموده ، در صدد استفاده بیشتر و بهینه تر از فناوری واقعیت افزوده  AR ))  برای تعامل بیشتر با مشتریان است.

 

محتوای تولید شده توسط Bard

 

مایدیا ( Midea ) از واقعیت افزوده ( AR ) درفروش محصولات خود استفاده می‌کند تا تجربه ای فراگیرتر و تعاملی‌تر را به مشتریان ارائه دهد. این شرکت تعدادی از تجربیات واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به مشتریان امکان می دهد ببینند لوازم خانگی مایدیا Midea ) ) در خانه های خود چگونه به نظر می رسند، کار با دستگاه ها را بیاموزند و حتی به صورت مجازی با آنها کار کنند.

ارسال نظر
تمامی فیلد های ستاره دار باید پر شود*