AR / VR /
واقعیت افزوده و LEGO
واقعیت افزوده و LEGO
The LEGO Group، یک شرکت خصوصی مستقر در دانمارک است . LEGOدر سال 1932 ، توسط اوله کرک کریستینسن در یک کارگاه نجاری در دانمارک شروع به فعالیت کرد . در سال های اولیه، لگو انواع اسباب بازی های چوبی از جمله قطار چوبی، ماشین و حیوانات را تولید می کرد ، در سال 1947، این شرکت اولین آجرهای پلاستیکی خود را معرفی کرد که همان آجرهای نمادینی است که امروزه می شناسیم. قطعات لگو را می توان به روش های مختلفی برای ساخت اشیاء، از جمله وسایل نقلیه، ساختمان ها و ربات های کار، مونتاژ و متصل کرد.
لگو ( LEGO ) خط تولید خود را در طول سالها گسترش داده است و مجموعههای متنوعی را شامل میشود، از جمله مجموعههایی بر اساس فیلمها و برنامههای تلویزیونی محبوب، و همچنین مجموعههایی که به بچهها اجازه میدهد با کمک قوه تخیل خود چیزهایی را خلق کنند .
لگو LEGO ) ) در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های اسباب بازی در جهان است و محصولات آن در بیش از 130 کشور به فروش می رسد. این شرکت همچنین در حوزههای دیگری مانند بازیهای ویدیویی، لگولندLEGO LAND ) ) یا همان سرزمین لگو و محصولات آموزشی گسترش یافته است .
تبلیغات لگو اغلب پر نشاط ، دلچسب یا آموزشی هستند. آنها از طنز، قصه گویی و تکنیک های دیگر برای جلب توجه کودکان و والدینشان استفاده می کنند . تبلیغات لگو مزایای بازی با آجرهای لگو مانند خلاقیت، یادگیری و سرگرمی را برجسته می کند. لگو LEGO ) ) از واقعیت افزوده ( AR ) برای آموزش کاربران در مورد LEGO استفاده کرده است . برای مثال، این شرکت اپلیکیشنهای واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به کاربران تاریخچه لگو، انواع آجرهای لگو و نحوه ساخت با لگو را آموزش میدهند.
همچنین لگو LEGO ) ) ازواقعیت افزوده ( AR ) برای تبلیغ محصولات خود به طرق مختلف استفاده می کند . برای مثال، این شرکت اپلیکیشنهای واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به کاربران اجازه میدهد مدلهای لگو را اسکن کرده و زنده شدن آنها را در واقعیت افزوده ببینند. لگو LEGO ) ) همچنین از AR در کمپین های تبلیغاتی خود مانند "تجربه واقعیت افزوده LEGO MYTHICA" در LEGOLAND Windsor استفاده کرده است. این شرکت برنامههای واقعیت افزوده ای ایجاد کرده است که به کاربران امکان میدهد با ماشینهای لگو خود در واقعیت افزوده مسابقه دهند یا با شخصیتهای لگو بازی کنند.
کمپین های تبلیغاتی لگو در تبلیغ برند و محصولات آن بسیار موفق بوده است. این شرکت طی سالها شاهد رشد مداوم در فروش بوده است و اکنون یکی از محبوبترین برندهای اسباببازی در جهان است.
لگو LEGO ) ) از واقعیت افزوده ( AR ) برای آموزش کاربران در مورد LEGO استفاده کرده است . برای مثال، این شرکت اپلیکیشنهای واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به کاربران تاریخچه لگو، انواع آجرهای لگو و نحوه ساخت با لگو را آموزش میدهند.