کمپین های مشترک کوکاکولا و اسپاتیفای ((Spotify که از سال 2012 شروع شد، رابطه ای سودمند دوجانبه بود. کوکاکولا از گستردگی اسپاتیفای و توانایی آن در ارتباط با دوستداران موسیقی در سراسر جهان سود می برد و در مقابل اسپاتیفای از نام کوکاکولا و توانایی آن در دستیابی به افزایش مخاطبان استفاده می کرد.
نتایج جستجو
لگو LEGO ) ) از واقعیت افزوده ( AR ) برای آموزش کاربران در مورد LEGO استفاده کرده است . برای مثال، این شرکت اپلیکیشنهای واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به کاربران تاریخچه لگو، انواع آجرهای لگو و نحوه ساخت با لگو را آموزش میدهند.
مک دونالد از واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند
Estee Lauder تعدادی مجلات واقعیت افزوده (AR) ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد با محصولات به شیوه ای همه جانبه تر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، مجله "Modern Muse" این شرکت دارای یک واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران اجازه می دهد تا ببینند آرایش صورتشان در واقعیت به چه صورت است . این مجله همچنین از طریق واقعیت افزوده (AR) به کاربران امکان می دهد درباره تاریخچه شرکت و تعهد آن به امور بشردوستانه مطلع شوند