اپل ویژن پرو، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت، سرانجام در اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شد و دنیای فناوری را به وجد آورد. اما آیا این محصول انقلابی انتظارات را برآورده است؟ در این مقاله با بررسی دقیق ویژگیها، نقدهای تخصصی و مشخصات فنی به دنیای ویژن پرو قدم میگذاریم.
نتایج جستجو
خبرهایی مبنی بر ورود هدست واقعیت ترکیبی «اپل ویژن پرو» به بازار ایران در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول که در اوایل سال ۲۰۲۴ با قیمت گزاف ۳۵۰۰ دلار رونمایی شد، تواناییهای مختلفی مانند تجربهی واقعیت مجازی و افزوده، تعامل با رابط کاربری سهبعدی و گشتوگذار در دنیای دیجیتال را به کاربران ارائه میدهد. با این حال، به دلیل تحریمهای اقتصادی علیه ایران، وضعیت دسترسی رسمی و گسترده به این محصول جدید مورد ابهام قرار دارد.
واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فناوریهای واقعیت هستند که یک محیط واقعی را با یک محیط شبیهسازی شده بهبود میبخشند یا جایگزین میکنند. در این مقاله، مختصری از AR و VR، تفاوتهای این دو فناوری، چند نمونه و حدس در مورد آینده نزدیک را به شما ارائه میدهیم.
نستله همچنین با استفاده از واقعیت افزوده ( AR ) به بهبود روند فروش و تعامل با مشتریان نسل جدید خود کمک کرده است که با آن مشتریان محصولی را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن می کنند تا اطلاعاتی در مورد مواد تشکیل دهنده محصول، فرآیند تولید و شیوههای پایداری ببینند.
کمپین های مشترک کوکاکولا و اسپاتیفای ((Spotify که از سال 2012 شروع شد، رابطه ای سودمند دوجانبه بود. کوکاکولا از گستردگی اسپاتیفای و توانایی آن در ارتباط با دوستداران موسیقی در سراسر جهان سود می برد و در مقابل اسپاتیفای از نام کوکاکولا و توانایی آن در دستیابی به افزایش مخاطبان استفاده می کرد.
مایدیا ( Midea ) از واقعیت افزوده ( AR ) درفروش محصولات خود استفاده میکند تا تجربه ای فراگیرتر و تعاملیتر را به مشتریان ارائه دهد. این شرکت تعدادی از تجربیات واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به مشتریان امکان می دهد ببینند لوازم خانگی مایدیا Midea ) ) در خانه های خود چگونه به نظر می رسند، کار با دستگاه ها را بیاموزند و حتی به صورت مجازی با آنها کار کنند.