مایدیا ( Midea ) از واقعیت افزوده ( AR ) درفروش محصولات خود استفاده میکند تا تجربه ای فراگیرتر و تعاملیتر را به مشتریان ارائه دهد. این شرکت تعدادی از تجربیات واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به مشتریان امکان می دهد ببینند لوازم خانگی مایدیا Midea ) ) در خانه های خود چگونه به نظر می رسند، کار با دستگاه ها را بیاموزند و حتی به صورت مجازی با آنها کار کنند.
نتایج جستجو
در سال 2017، رنو یک اپلیکشن واقعیت افزوده به نام "Renault AR" راه اندازی کرد. با نصب این اپلیکشن کاربران بعد از ساخت حساب شخصی میتوانند خودروهای رنو را در مسیرهای مجازی ببیند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به خودروها را مشاهده کنند.
لگو LEGO ) ) از واقعیت افزوده ( AR ) برای آموزش کاربران در مورد LEGO استفاده کرده است . برای مثال، این شرکت اپلیکیشنهای واقعیت افزوده ایجاد کرده است که به کاربران تاریخچه لگو، انواع آجرهای لگو و نحوه ساخت با لگو را آموزش میدهند.
مک دونالد از واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات برای جذب مشتریان و تعامل و مشارکت بیشتر آن با برند خود استفاده میکند تا نام و خدماتش در ذهن ها ماندگارتر شود و همچنین با سرگرم کردن مشتری ها با منوهای مجازی و سه بعدی به فروش بیشتر کمک میکند
Estee Lauder تعدادی مجلات واقعیت افزوده (AR) ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد با محصولات به شیوه ای همه جانبه تر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، مجله "Modern Muse" این شرکت دارای یک واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران اجازه می دهد تا ببینند آرایش صورتشان در واقعیت به چه صورت است . این مجله همچنین از طریق واقعیت افزوده (AR) به کاربران امکان می دهد درباره تاریخچه شرکت و تعهد آن به امور بشردوستانه مطلع شوند
لندروور از AR برای بهبود تجربه مشتری به روشهای مختلفی استفاده میکند. لندروور ( Land Rover ) یک برند بریتانیایی از وسایل نقلیه لوکس اسپرت (SUV) است که به دلیل توانایی رانندگی در جاده ها و مسیر های ناهموار و لوکس بودن معروف هستند. لندرور در سال 1978 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از محبوب ترین برندهای SUVدر جهان تبدیل شده است. خط تولید فعلی این شرکت شامل رنج روور، دیسکاوری، فریلندر، دیفندر و ایووک است. وسایل نقلیه لندرور در بین افراد مشهور، مدیران تجاری و خانواده ها محبوب هستند.